📚नमाज़ कज़ा-ए-उमरी का तरीक़ा📚
*हर रोज़ की 20 रक़ात क़ज़ा नामज़*
1👉2 फ़र्ज़ फ़ज़्र की*
2👉4 फ़र्ज़ ज़ोहर की*
3👉4 फ़र्ज़ अस्र की*
4👉3 फ़र्ज़ मग़रिब की*
5👉4 फ़र्ज़ ईशा की*
6👉3 वित्र वाज़िब*
💚*क़ज़ा नामज़ की निय्यत इस तरह करे*💚
"""""""""""""""""""""""""""""""""
➡️*जैसे फ़ज़्र की नामज़ क़ज़ा हो तो यूँ नियत करे नियत करता हुँ दो रक़ात नामज़ फ़र्ज़ सबसे पहली फ़ज़्र जो मुझसे क़ज़ा हुई उसको अदा करता हुँ"*
*और अगर नियत में "क़ज़ा"कहना भूल गए तो कोई हर्ज नहीं नामज़ हो जाएगी*
*अगर ज़्यादा नामज़ क़ज़ा हो तो उसके लिए आसानी
============
💎✨पहली आसानी✨💎
*
➡️अगर किसी पर ज़्यादा "नमाज़े क़ज़ा हो और वो आसानी के लिए रुकू और सज्दे की तस्बीह तीन तीन बार पढ़ने के बजाए एक एक बार भी पढ़ेगा तो भी जायज़ हैं।*
💎✨दूसरी आसानी✨💎
➡️फ़ज़्र के अलावा दूसरी सारि फ़र्ज़ नमाज़ों की तीसरी और चउथि रक़ात में सूरए फ़ातिहा(अल्हमदो शरीफ़)की जगह सिर्फ़ तीन बार"सुब्हान अल्लाह"कह कर रुकू में चले जाएं,मगर वित्र की नामज़ में ऐसा ना करें*
💎✨तीसरी आसानी✨💎
➡️*क़दाए आख़िरह(नामज़ में आखिरी बार बैठने को क़दाए आख़िरह कहते हैं)*
*"तशहहूद(यानी अत्ताहीयत में दरूद ए इब्राहिम और दुआ की जगह अल्लाहुम्मा सल्ले अला मुहम्मदिंव व आलेही"*
*कह कर सलाम फेर दें*।
💎✨चौथी आसानी✨💎
➡️*वित्र की तीसरी रक़ात में दुआ ए क़ुनूत की जगह एक बार या तीन बार*"रब्बिग़फ़िरली"* *कहे*
📕(*फ़तवा ए राज़वीय्या,ज़िल्द-8 सफ़हा-157)*
💎✨नमाज़े क़स्र की क़ज़ा✨💎
➡️*सफ़र के दौरान जो नमाज़े पढ़ी जाती हैं उसे क़स्र की नामज़ कहते हैं*
*क़स्र की नामज़ में ज़ोहर अस्त्र और ईशा में चर रक़ात की जगह दो रक़ात ही पढ़े*
*फ़ज़्र और मग़रिब की फर्ज़ नामज़ पूरी अदा करे"
➡️*सफ़र में जो नामज़ कज़ा हुई हो उसे क़स्र कर के ही पढ़े चाहे सफ़र में पढ़े या वापस लौट के घर पढ़े*
*क़स्र की कज़ा क़स्र की ही पढ़ी जाएगी*।।।
*और जो नामज़ घर पर कज़ा हुई हो तो उसे पूरी पढ़ी जाएगी*
=============
💎कज़ा नमाज़ों का वक़्त💎
=============
➡️*कज़ा के लिए कोई वक़्त Fix नहीं हैं उम्र जब भी पढेंगे बरिय्युज़िम्मा(यानी कज़ा की ज़िम्मेदारी से बरी)* हो जाएंगे।
👉*सिर्फ़ तीन वक़्त में कोई भी नामज़ न पड़े*
1-तुलूअ आफ़ताब(यानी फ़ज़्र की नामज़ से सूरज निकलने तक)*
2-ग़ुरूब आफ़ताब सूरज डूबते वक़्त या यूँ समझिये अस्त्र से मग़रिब तक।*
3-*जावाल के वक़्त(यानी दोपहर में जब सूरज ठीक सर ऊपर हो)*
================
💎*क़ज़ा नमाज़े छुपकर पढ़े*💎
================
क़ज़ा नमाज़े छुपकर पढिये लोगों से या घर वालो से या क़रीबी दोस्तों से भी इसका इज़हार न कीजिए।*
*जैसे:-किसी से ये मत कहिये की आज मेरी फ़ज़्र की या कोई भी नामज़ क़ज़ा हो गई या मैं क़ज़ा ए उमरि पढ़ रहा हूँ वग़ैरह वग़ैरह।*
*क्योंकि नामज़ का क़ज़ा करना गुनाह हैं और गुनाह का इज़हार करना मकरूहे तहरीमी व गुनाह हैं।*
📚📔📙📘📖📖📕📓📚
अल्लाह से दुआ हम सबको रमज़ान के बाद भी पंचगाना नामज़ सही सही पढ़ने की तौफ़ीक़ आता फरमाए,
आमीन या रब्बुल आलमीन
خبردار !
ReplyDeleteہوشیار رہیں
وہابی آپ کو یہ تو بتائے گا کہ مزارات پر جانا حرام ہے
لیکن
یہ کبھی نہیں بتائے گا کہ اس کے امام ابن تیمیہ اور البانی نے مزارات پر حاضری کو جائز لکھا ہے
وہابی آپ کو یہ تو بتائے گا کہ مزارات پر مخلوط اجتماعات حرام ہیں
لیکن
یہ کبھی نہیں بتائے گا کہ وہابیوں کی تنظیمات کے زیر انتظام مخلوط تعلیمی ادارے چل رہے ہیں
وہابی آپ کو یہ تو بتائے گا کہ پیران پیر شیخ عبد القادر جیلانی رحمہ اللہ رفع الیدین کیا کرتے تھے
لیکن
یہ کبھی نہیں بتائے گا کہ وہ تراویح کی بھی بیس رکعات کے قائل تھے
وہابی آپ کو یہ تو بتائے گا کہ رسول اللہ ﷺنے مشرکین کی قبور کو منہدم کروایا
لیکن
یہ کبھی نہیں بتائے گا کہ مسلمان کی قبر پر کہنی رکھنے سے بھی منع فرمایا
وہابی آپ کو یہ تو بتائے گا کہ قبر پکی کرنا "حرام" ہے
لیکن
یہ کبھی نہیں بتائے گا کہ حضور اکرم ﷺ نے مسجد کو پکا کرنے اور اس کی تزئین و آرائش سے بھی منع فرمایا
وہابی آپ کو یہ تو بتائے گا کہ مزارات تعمیر کرنا ناجائز ہے
لیکن
یہ کبھی نہیں بتائے گا کہ حضور اکرم ﷺ نے پکے مکانات اور بلند و بالا عمارات تعمیر کرنے سے بھی منع فرمایا
وہابی آپ کو یہ تو بتائے گا کہ شب برات کی کوئی اصل نہیں
لیکن
یہ کبھی نہیں بتائے گا کہ ابن تیمیہ نے اس رات کی فضیلت مجموع الفتاویٰ میں بیان کی، ابن تیمیہ کے شاگرد ابن رجب حنبلیؒ نے اس رات کی فضیلت بیان کی، البانی نے اس شب کی فضیلت میں "سلسلۃ الصحیحہ" میں ایک صحیح روایت نقل کی ، زبیر علی زئی نے ان لوگوں کا رد کیا جو یہ کہتے ہیں کہ اس رات کی کوئی فضیلت نہیں اور اس رات کی فضیلت پر احادیث نقل کیں۔
وہابی آپ کو یہ تو بتائے گا کہ ہر بدعت گمراہی ہے اور ہر گمراہی کا انجام جہنم ہے
لیکن
یہ کبھی نہیں بتائے گا کہ سب سے بری بدعت وہ ہے جو کسی سنت کو مٹائے۔ جس کے تحت ان کا لال رومال اور داڑھی میں سنت کی مخالفت گمراہی اور انجام جہنم ہے
وہابی آپ کو یہ تو بتائے گا کہ دین میں محدثات مردود ہیں
لیکن
یہ کبھی نہیں بتائے گا کہ آقا ﷺ نے فرمایا کہ جو شخص اچھا طریقہ ایجاد کرے اسے ثواب ملے گا
وہابی آپ کو یہ تو بتائے گا کہ ان کے علاوہ سبھی مسلمان مشرک ہیں
لیکن
یہ کبھی نہیں بتائے گا کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا کہ مجھے تم پر شرک کا کوئی خوف نہیں
وہابی آپ کو یہ تو بتائے گا کہ محفل میلاد بدعت ہے
لیکن
یہ کبھی نہیں بتائے گا کہ سیرت النبی کانفرنس، جلوس مدح صحابہ، صد سالہ جشن دیوبند، سالانہ تبلیغی اجتماع، ختم نبوت کانفرنس وغیرہ کی شرعی حثیت کیا ہے
وہابی آپ کو یہ تو بتائے گا کہ تقلید حرام و شرک ہے
لیکن
یہ کبھی نہیں بتائے گا کہ ان کے مدارس میں حنفی علماء کی کتب پڑھائی جاتی ہیں !
وہابی آپ کو یہ تو بتائے گا کہ اللہ کے سوا کسی کی تعظیم کرنا شرک ہے
لیکن
یہ کبھی نہیں بتائے گا کہ قرآن میں اللہ عزوجل نے حضور اکرم ﷺ کی تعظیم و توقیر کا حکم دیا
وہابی آپ کو یہ تو بتائے گا کہ نماز میں حضور اکرم ﷺ کا خیال برا ہے(وہ کفریہ الفاظ نقل کرنے کی مجھ میں ہمت نہیں)
لیکن
یہ کبھی نہ بتائے گا کہ نبی ﷺ کے صحابہ کی نماز ہی آپ ﷺ کے خیال میں گزرتی تھی
وہابی آپ کو بہت کچھ بتائے گا
لیکن یہ جان لو کہ یہ دین و ایمان کے لٹیرے ہیں جو ان کے قافلے میں شامل ہوا وہ گمراہی کے عمیق گڑھے میں جا گرا
کیونکہ "صراط مستقیم" صرف وہی ہے
جس پر "انعمت علیہم" والے عمل پیرا ہیں
جو "سبیل المؤمنین" ہے جو "الجماعۃ" ہے جس سے جو بھی الگ ہوا وہ گمراہ ہوا
اللہ ہم سب کو دین و ایمان کے ان لٹیروں سے اپنی پناہ میں رکھے ۔