async='async' crossorigin='anonymous' src='https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-6267723828905762'/> MASLAK E ALAHAZRAT ZINDABAAD: Post 46

Monday, November 2, 2015

Post 46

Post #46

Aayat no # 15

Surah Nahal 77

وَلِلَّهِ غَيۡبُ ٱلسَّمَـٰوَٲتِ وَٱلۡأَرۡضِ‌ۚ وَمَآ أَمۡرُ ٱلسَّاعَةِ إِلَّا كَلَمۡحِ ٱلۡبَصَرِ أَوۡ هُوَ أَقۡرَبُ‌ۚ إِنَّ ٱللَّهَ عَلَىٰ ڪُلِّ شَىۡءٍ۬ قَدِيرٌ۬

اور آسمانوں اور زمین کی پوشیدہ بات تو الله ہی کو معلوم ہیں اور قیامت کا معاملہ تو ایسا ہے جیسا آنکھ کا جھپکنا یا اس سےبھی قریب تر بے شک الله ہر چیز پر قادر ہے

Yeh woh Tamam aayat hai jisse yeh saabit hai ki Ilm e Ghaib sirf o sirf ALLAH k liye hai yaani Zaati ilm e ghaib aur aap logo ne yeh b gaur kiya hoga ki yeh tarjuma Deoband ullema ka hai q k dusre firqe Aala Hazrat k Tarjuma na maante hai aur na likhte hai..Inka Tarjuma dene ka maqsad yeh hai ki yeh Gustakh kitna niche gir sakte hai Fitna failane k liye aur saath hi yeh b gaur kiya hoga ki in aayat se yeh baat bilkul saabit nahi k “ALLAH KISE BHI ILM E GHAIB APNI QUDRAT SE YA ZAAT SE ATAA NAHI KAREGA”

Jab k aap logone Quran shareef ki di hui aayat me padha ki

Tarjuma: "Aur ALLAH ki yeh Shaan nahin hai k Ae Aam logon tum ko GAIB ka ILM de, haanALLAH chun leta hai apne Rasoolon main se jis ko chahe". (PARAH#4,Surah # Al-Imran, Aayat#179)

Toh saaf zaahir hogaya ki ZAATI aur ATAAI me bahut farq hai jise Gustakh nahi maante (MAZ ALLAH ).

Ilm e ghaib ki woh Hadees jise Gustakh ILM e Ghaib ki Nafi k liye Dalil lete hai aur unke jawabaat...

Mukhalifeen nafi e ilm e ghaib k liye bahut si Ahadees pesh karte hai unsabka ijmali jawaab toh yeh hai ki un ahadees me Huzur Sallallahualaihiwasallam ne yeh na Farmaya ki mujhe Rab ne fala chiz ka ilm na diya balki kisi me toh hai ALLAHU AALAM kisi me hai mujhe kya khabar.kisi me hai ki fala baat Nabi sallallahualaihiwasallam ne na batai.kisi me hai ki Nabi sallalllahualaihiwasallamne fala se se yeh baat puchi aur yeh Tamam baate ilm ki nafi saabit nahi karti na Batana ya puchna ya ALLAHU AALAM farmana aur bahut si maslehato’n ki wajah se b ho sakta hai.Bahut si baateln khuda ne bande ko na batai.sawaal k bawajood makhfi(chupaye) rakha.Bahut si chizo’n k Muta’alikparwardigar e Aalam farishto’n se puchta hai kya usko b ilm nahi.ek hadees sahi kataiyudhalaat aisi lao jisme ataai ilm e ghaib nafi ho.magar In sha ALLAH na laa sakege.yeh jawaab nihayat kaafi tha magar fir b unka mashur ahadees arz karke jawaab arz karta hu. Wabillahittaufik.

Continue

No comments:

Post a Comment